tirsdag den 30. juli 2013

Hjemmelavet bodyscrub


Hej alle sammen :)

En bekendt af mig har lavet denne vildt fede blog på facebook hvor hun laver en masse kreative ting bla. en lækker bodyscrub som jeg har fået lov til at dele med jer.

Hendes blog hedder "Pink blog" på facebook og jeg syntes helt sikkert i skal tjekke bloggen ud da man nemt for kreative ideer til boligen :)
https://www.facebook.com/pages/Pink-blog/555096821221947?fref=ts

Forleden dag lagde hun denne opskrift ud på bodyscrub som hun selv har lavet.
Jeg valgte derfor at prøve den ad, og ja den virker sku. 
Den er lavet to gange hjemme hos mig og man får den blødeste hud.

Men her får i opskriften


2-3 citrusfrugter efter eget valg
olie
en god mængde groft salt


  • riv skallen fra frugterne
  • bland med groft salt
  • hæld olie i til det lige dækker
hvis i syntes portionen er for lidt er det bare at blande ekstra salt i.
(der skal en del til)
hvis i bruger appelsin kan man godt blive orange men det ryger af når man skylder kroppen :)


Dejlige bløde hilsner
Malene

Ingen kommentarer: