søndag den 7. juli 2013

Fødselsdags weekend 1.

Hej Alle sammen

I dag er det min fødselsdag og jeg fylder 20 år.

Jeg startede min weekend med en bowling tur + bytur som to af mine veninder havde givet mig i fødselsdagsgave.
At få sådan en gave syntes jeg er meget stort for jeg ved det var en dyr gave.

Men jeg vandt den sidste runde i bowling som jeg var virkelig stolt af.

Dagen i dag blev ikke til kæmpe fest eller noget da mine forældre er i tyskland så den er rykket til i næste weekend men min dejlige kæreste inviterede mig ud og spise på en restaurant i Køge som hedder Slagter Stig og co.

Den restaurant kan jeg virkelig anbefale.
Min kæreste og jeg fik begge to en lammeculotte på omkring 200g hver :)
Den var lækker og mør med en virkelig god smag.
Som tilbehør er der en kold og varm buffet som bød på lækre salater, kartofler og to slags sovs.

Når man kommer ned til sit bord får man udleveret et nøglekort hvor at man selv går op og sætter denne magnet nøgle i og sænker op.

Kødet ligger i en kød disk som hos en normal slagter, så bestiller man det man skal have og så kommer de ned når det er tilberedt.

Det er ikke den aller billigste men heller ikke den dyreste, vi gav højst 500 kr. for to personer med drikkevarer og maden (Og den var såååå lækker).

Jeg kommer ihvertfald igen!!


Søde hilsner fra
Fødselsdagsbarnet Malene :D

Ingen kommentarer: