onsdag den 26. juni 2013

Microplane rivejern


Hej alle sammen

I dag handler mit oplæg ikke op maden jeg laver men et af de redskaber som jeg elsker at bruge.

Det er nemlig de berømte microplane rivejern


Jeg blev introducerede for disse rivejern på en madmesse for 2 år siden og starks var jeg vilde med dem.

Bladene er skarpe som barberblade hvilket gør f.eks. at saften i ingefæren ikke sprøjter ud til alle sider men bliver i kødet som slet ikke travler.

Men pas på fingrene hvis i begiver jer ud i at prøve jer ad, de er rimelig skarpe så brug endelig den sikkerheds skinne der følger med ;)

De er lidt dyre, men jeg syntes de er det værd.


Inden jeg slutter af vil jeg ikke snyde jer for et lækker billede af noget mad, det er godt nok fra sidste år, men jeg bliver så lækker sulten af at kigge på det.

Det er min veninde Karoline og jeg som lavede dette lækre tømmermænds
morgenmad efter en god bytur i københavn :)




Glade og dejlige mad hilsner

Malene :)

Ingen kommentarer: