torsdag den 20. juni 2013

Velkommen til min blog


Mit navn er Malene Als og jeg er 20 år gammel.
Jeg er uddannet ernæringshjælper og jeg elsker at lave lækker mad.

Min store drøm er at have en mad blog og blive kogebogsforfatter.
En tanke jeg har med en kogebog er en med billige opskrifter og lækre billeder af maden (jeg syntes det mangler i dem jeg har kigget i)

Men til at starte med vil jeg brug tiden på denne blog og se om det er noget i gider og læse og syntes ser lækkert ud.

men der vil komme billeder op af mad jeg laver og i er mere end velkommen til at kommentere det :)

så til at starte med får i dette billede af en Kebab salat jeg lavede med hvidløgsbrød til.

jeg snød godt nok lidt og købte bollen og noget kebab kød men det var billigt og hurtigt at lave :)


Knus og kram
Malene Als


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Din drøm skal nok blive til virkelighed en dag søs <3 Ps. dine retter ser rigtig lækre ud :) Hilsen Jonas

Unknown sagde ...

Tusind tak kære lille bror :)
Håber også den går i opfyldelse en dag <3